27 lipiec dniem odnowienia bloga! DaS rusza do pracy! Tym razem obiecuje Was nie zawieść.

piątek, 13 czerwca 2014

Ten blog..

Hej. Ostatnio zauważyłam, że w ten blog ani ja, ani DoH nie wkładamy życia. Nie będę mówiła o DaM, ona dopiero zaczyna, więc się rozkręci. Ja, posty staram się pisać od serca. Dlatego ten post, będzie inny. Zapoczątkuje nową erę Życie-Life. Ja w to wierzę, i mam nadzieję, że nic się nie zmieni w tych "wierzeniach". Jak to się mówi: "Nadzieja umiera ostatnia". Więc zacznijmy posta!
Zauważyłam, że wiele blogów dotyczy mody. A nasza nazwa bloga? Co ona właściwie oznacza? Jaka jest tematyka naszego bloga? Otóż tematyką jest życie, czyli... Wszystko i nic. Pod definicją "temat tego bloga" znajduje się kilka podpunktów, a mianowicie takie:
  • notatki o życiu
  • zdjęcia Słońca, Księżyca itp
  • zdjęcia wszystkiego, co żyje (rośliny, zwierzęta)
Ale przecież to życie, to także moda, wydarzenia z życia wzięte, ale tylko te ciekawe (bo rzadko znajduje się ktoś, kogo interesuje, co dana osoba jadła na śniadanie)..
Dlatego dzisiejszy post będzie podzielony na kilka części. Napiszę je raczej w oddzielnych postach, więc niebawem pojawi się część pierwsza! :D Chyba, że zmienię plan działania. W każdym bądź razie, post się pojawi. A już teraz życzę Wam miłego wieczoru! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz